Wishlist 2012.

Assalamulaikum semua. Sorry dah lama tak update blog ni. Maybe ramai kot yang tertanya-tanya kenapa aku tak update blog ni sejak post terakhir  yang pasal download Twilight tu. Aku rasa post tu sebulan yang lepas kot ? Sebelum cuti rasanya. Kann ? Result PMR aku sangat teruk ! Tapi alhamdulillah semua lulus :)

Dah masuk 2012 dah kan ? Happy New Year ebelibadi. Sorry lambat sangat wish. Dah 13 hari lepas -.- . K tahun lepas aku banyak main walaupun tahun lepas tahun yang penting untuk 96's macam aku ni. So tahun ni aku nak belajar sungguh-sungguh . Nak update blog 24/7. Nak carik awek keliling pinggang . Taknak menghadap facebook 24 jam walaupun status facebook aku kerap muncul dekat newsfeed -.-

Mesti korang semua ada benda yang korang nak untuk tahun 2012. Azam aku nak memiliki semua benda dekat bawah ni. Walaupun aku hanya usya-usya gambar kt google image je tapi aku dah mula berusaha dengan menabung RM1 sehari. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit Himalaya -.- Lol merepek .Aku tak guna tabung yang besi yang comel-comel tu but aku guna tabung yang buluh tu. Memang harapan lah nak korek balik haha. Tidak mengapa.  Jom tengok senarai stuff yang aku nak untuk tahun ni.

1. DSLR / Digital single- lens reflex

Nikon D3100

Ya Allah comelnya benda alah ni. Gebu gebu je. Aku nak sangat camera ni . Aku ni memang dari kecik selalu mengedik suka tangkap gambar ala-ala model seluar dalam Calvin Klein gituww *larikk* Harga Nikon D3100 dalam 2K macam tu. Kalau takdapat yang ni D90 pun secocok jugak dengan aku. But harga camera ni mahal sangat :'( Aku ni orang miskin. Tu yang susah tu.

EOS 1100D



Takdapat Nikon ? Canon pun bolehhhhhh. Aku ni tak memilih. Mana yang sempat beli aku beli je. Hahaha Canon pun comel gak. Handsome gituww.  Dengan size dia yang comel tu memang menawan kalbu. Hahaha.

2. Blackberry 




I want this :'( Selama ni pakai handphone murah je kot . Nak jugak sekali sekala merasa pakai handphone Blackberry atau nama manja BB. Pfft bukan Bukit Bintang ye -.-

3.Ipad 2
Thinner , Lighter , Faster. Lol sememangnya pilihan aku ! Nak ni boleh tweet 24/7 :'/

4.Wacom Tablet.
Aww benda ni aku nak dari dulu lagi. Senang aku nak mendoodle walaupun tangan ni tangan kayu tak sesuai nak melukis. But conteng conteng memang hobi aku ;)

5. My own room



Walaupun umur aku dah 16. Tapi aku masih belum memiliki bilik sendiri . Asyik kena kongsi dengan adik adik ja -.- Sebab tu aku selalu tidor dekat ruang tamu. Lol kalau boleh aku nak bilik sendiri macam kat atas tu. And mesti ada ' wall of stuff ' :>

Okay dah tamat senarai wishlist aku. Aku tahu aku takboleh dapat semua benda dekat atas ni tanpa usaha aku sendiri. Asyik bergantung dekat makbapak je memang berzaman lah nak dapat kan ? Hahaha korang nak tolong aku capai apa yang aku nak ? Boleh ja dengan click link dibawah :>




Periuk Nasi Tahan Lama
One World Tinting

15 comments:

faqihahhusni said...

Ewww. kongsi bilik dengan adik. KahKahKah. Lama tak hapdet. Haha. Yeah semua wishlist diatas ini sama ngan Kihah. BB, iPad, iPhone, Room Makeover yang ala-ala pwices, DSLR :O

Apit said...

@Faqihah Husni Hahaha macam hina je kongsi bilik T.T Lol aah kihah tiru lettew :p Hahaha

faqihahhusni said...

@Apit Boooo. Padan muka. Nasib baik Kihah ada own room. Okay, Sila jeles. Dia yang tiru orang :P Kahkahkah.

Forever Alone Person said...

apit apit , kita sama . kena kongsi bilik . adik buat sepahh , kita yg kena . grr . xD ai nak ipad nak dslr nak banyakkkkkkkkkk lagi xD LOL

Hanim Irsyad said...

hehe. kite pown nak beli ipad2 taun ney. ntah dpt or tak. :)
gud lux yee, semuga brjaya dpt ape yang dihajati :)


http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/mari-pakena-nasi-lemak-meletup-di.html

Apit said...

@Forever Alone Person Hahaha tu lah an. Sadis dah remaja takda bilik sendiri T.T Lol kaya boleh ah . Apit miskin :')

Apit said...

@Faqihah Husni Hahah takut ah tido sorang2 dalam bilik :/ Whatever :P

Anonymous said...

Kalau nak dibandingkan bilik den dengan bilik dalam gambar jauh beza wwuuuuuuuuu. katil putih usang, perabut putih penuh baju tak tersusun. gambar tertampal kt dinding. rak buku warna warni. jauh beza!~~

Saiyidah said...

Itu bukan bb torch lah Apit , boooo . Wakaka

Saiyidah said...

Tu bukan bb torch lah , wakaka :3

Dr.Laila said...

Ihihi, dslr merah, ai dah ade. Hohohoho, btw, D90 sgt mahal :/ D3100 la ssuai utk beginner

Apit said...

@هانيم إرشاد Hahaha semoga dapat lah ye ipad tu.. Thanks :D

faqihahhusni said...

@Apit Booo. Nak periuk nasi satu. #Tetiba

MellProps said...

canon tu lagi friendly user tau

Rayen Hendra said...

I want to get the number 2 :-D

Subscribe