Sambutan Tahun Baru Cina !

Assalamualaikum semua ;) Tak jawab dosa, yang jawab bagus. Hehehehe. So how's school? Lupa nak kabor dekat kamu semua. Aku ambil aliran Ekonomi. And aku suka cara cikgu Bahasa Inggeris aku mengajar. Ms Malakar, please read this. Hohohoho.

And ya, bilangan pelajar lelaki dalam kelas aku sangat sedikit. Pelajar melayu jangan cakap lah. Ini disebabkan ramai pelajar Melayu yang pilih kelas semata-mata nak ikut kawan. Whatthefishh man ? Tahun lepas boleh lah kau main-main sebab PMR tu kau cakap tak penting. Tapi Form 4 pun nak main-main apa cerito ? Kau fikir subject Form 4 senang macam gigit kuku ? Fikir lah masa depan korang wehh~ Tengok macam aku ni, dah berubah , insaf, gituu ~

Sempena Chinese New Year ni , aku nak beritahu sedikit sebanyak pasal sekolah yang kucintai ni ~ . Ya sekolah aku banyak chinese sebab kawasan Mantin ni memang mempunyai semangat 1Malaysia yang tinggi. Sekolah kau hado? Takdo kan ? So ini membuatkan sekolah aku sekolah paling hebat dalam bumi. *ambil award, lambai tangan* K angan angan je lah ~

So Jumaat hari itu or semalam lah kan. Sekolah aku buat sambutan Chinese New Year. Ya know what? Semua pelajar kena duduk dalam satu dewan yang agak kecik bagi aku, sebab aku ni kan gemukss. Hohoho. Dengan kepanasan, ditambah lagi dengan bau peluh ketiak , perghhh memang terbaikk lah broooo! And kebetulan, that day hujan, memang basah ahh stoking an. Boleh engko bayangkan bau stoking basah ?

Persembahan pagi tu dimulakan dengan Tarian Singa kot? Disebabkan aku terlalu lalai membaca Lawak Kampus, so aku tidak dapat focus tentang apa yang berlaku. Tapi yang aku tahu , cikgu lelaki yang ala ala Donghae Super Junior pun membuat persembahan. Sekolah kau ada Donghae ? Takda kan ? Hohoho i'm proud of my school~

K dah penat membebel aka menaip, aku tahu banyak gila aku taip ni. Tapi disebabkan size font yang agak kecik, entry aku nampak pendek -_- Malas nak membebel. Sila lah scroll down untuk tengok gambar yang di'snap menggunakan camera Puan Nazurah. Hohoho sejak bila engkau bergelar Puan ? :p



Rajinkan aku mengulang kaji pelajaran?  Btw how's my new hair ? Macam Aaron Aziz tak ? Ahaks~


Aha aku dah cakap dah 1Malaysia!! Engko orang takmau percaya :P *Eqkin & Amoi


Yang belah kiri dah kenapa? Sawan tetiba ? Call ambulance sila datang !!! *nenonenoneno* 


S A T U  M A L A Y S I A ;)


Eqkin & Neysa


Sengetnya muka!! Woi asal tak cakap nak tangkap gambar? Kalau tidak boleh aku posing ala Zayn Malik. Kepada mereka mereka yang geli , sila muntah.

Ya aku tahu aku sorang je makluk berjantina lelaki dalam gambar diatas. Ini disebabkan faktor pelajar lelaki suka delete gambar yang ditangkap oleh orang perempuan senyap senyap !! Ore lelaki kan pemalu ~ Muntah weh muntah!! Cer engko tengok aku, sudah berjinak jinak dengan camera. Hohohoho

Kemudian kami pun balik ke rumah masing masing dengan harapan kecewa kerana pihak sekolah tidak memberi kami limau !! Huuuuuuuu  kempunan wa bebzz. Sekian ~ *tutup tirai*

P/S : Aku tahu dalam entry ni aku gedikss over 130% so maafkanlah ~ Eh moh click link dibawah sempena Tahun Baru Cina ? :> Derma lai lai ang pau na lai!!



Ducati bike for you!!
Car for Chinese New Year
Petronas Syntium Team

6 comments:

Chimi ♥ said...

study ke tu? nape nampak macam komik? hihi :P

Apit said...

@apple ♥ sidzHehehe study jugak lah tu :p

deasy said...

skolah apit mmg lgn pendek ye budak2 perempuan nye...heee :D

Anonymous said...

OMG ! comel ;3

Alia Azmi ◕‿◕ said...

ceitt, ingatkan betul betul study. rupanya baca komik. HAHAHA ;p

Princess said...

wow... nsem nyer.. haha... aaron aziz? huh.. kalah aaron aziz... nsem kamu lagi :]
tet.. jgn kembang auw.. hehe gurau jewp :]

Subscribe