Beads ! Jom beli weh ! Comel :3



Assalamualaikum :) Pa habaq ? Sihat ? Hoho sihat bagus lah :) Okay straight to the point . Aku nak kenal kan kat korang satu benda comel ni >.< Dia comel wok . Single lagi . Hehe just kidding ~ Benda itu bernama Beads , dikenali sebagai pssyla beads ataupun pixel beads ataupun perler beads . Okay, beads ni benda alah kecik tau . Cecomel je , tapi jangan lah pulak kau telan --' Spital kau duduk . 

Okay mari dengar kata2 orang yang jual beads tu. Maksud beads :

bead ini selamat dibuat daripada plastik gred makanan .. tiada bahan kimia yang berbahaya... selamat selamat n bukan toksik ... fius manik dengan diseterika ... manik ini boleh bertukar menjadi keychain, badge, pesona mudah alih, pesona kereta, kayuclip, klip rambut, cincin dan kalung .. semua harga adalah pada harga yang berpatutan kerana ini manik diimport ... harga akan berbeza mengikut pilihan anda untuk digunakan sebagai apa.

Engko lihat tuk ? Panjang kan ? Hoho , baca tau ., 100% copied from page kat fb

Benda ni aku dah lama adore okay . Bau dia sedap . Mwhehe . So lepas aku dah order , dua hari baru smpai . Guna pos laju . Actually benda ni pre-order . Tapi bila korang watlek je . Pejam celik pejam celik barang dah sampai . Hohooo . Aku order pastel mix . Iron paper , dengan Pegboard . So semua nye RM39 termasuk post :) Murah kan kan ? Lepas korang dah beli pegboard dengan iron paper , boleh je beli pixel beads yang lain . Satu plastik RM10 . 1000 biji :)




Tengok tu ? Nama aku kat situ . Err lupa nak padam phone number --' Sokay korang bukan buat apa2 pun kan ? Kan ? ;/ Erk malas lak nak edit balik . Lantak la .


Setelah parcel dibukak . Omegod ! Imshoesaited you know >.<


First try nak buat love --' Okay tahu tak jadi . Haha baru belajar kann 



Capital E . Aww siapa tu ? Haha aku perasan je kot :'[

Sorry gmbar tak clear . Ye aku tahu . Pakai camera phone je :'[ Nak dslr ! Hahaa

Nak tengok gambar lagi tak ? Okay kejap gua upload :)) Ni aku amek kat page orang yang ngupload tu . 

pegboard dan hasil nya



fifa edition <3


idea book


glow in dark :D


aku order yang ni ! PASTEL MIX 


Lawa kan ? Ada chain lagi


Hoho comel kan ?


Eh korang pun nak beli ke ? Nak order tak tahu ? Okay sini aku bagitahu . First korang boleh pergi dekat page dia iaitu HERE . Like dulu ler okay --' Lepas tu belek-belek lah photo dia :) Ada macam2 jenis kat situ . 
Bila dah berminat . Boleh pm dia . Atau untuk buyer yang serious , boleh contact dia . ni no dia dan alamat email dia , 

sms me 013-9945384 or email me : tengku.sarah.munirah@gmail.com

Dan dia jual benda alah ni dalam bentuk 

keychain
magnet
phone charm
badge
mobile charm
mini wooden clip
hairclip
ring

Boleh order kalau berminat ! Nak tengok hasil dia bebanyak lagi . Boleh check dekat blog dia -->  


Thats all . Apahal aku gila promote benda alah ni ? Haha . Sorry kalau loading lambat sebab banyak gambar --' Assalamuaikum . Kbai
             
gua nak mintak tolong . gua masuk satu contest ni . so korang tolong eh ? plishh

7 comments:

Norafifah Roshman said...

wah ! comelnya~ hehe.

k said...

wah.. kalau pre order selalunya brape lama ek spai? :)

Apit said...

@Rossy Brown.hoho memang comel :) bila nak beli ?

Apit said...

@Maizatul Hamrabenda ni dia order dari luar negara,amek masa dua minggu . tapi kalau post , amek masa dua hari je :)
so 2 minggu 2 hari ler xD hehe

Ainil Husna said...

comel,, benda ni untuk main ke?

Apit said...

@Minn Edina ♥main boleh . jual boleh . simpan boleh . cium2 boleh . bau dia pun sedap . muehhe xD

Unknown said...

Kalau nak beli beads je kat mana ek? Pleasee, tgh cari.

Subscribe