Contest Gambar Desktop Paling Cun !


Assalamualaikum :) Hoho perasan tak perubahan ? Aku tukar design dia . Takmau kasi macam budak-budak . Ye aku tahu design kali ni pun macam budak-budak kan ? Nevermind :))

Tujuan post ni adalah sebab nak masuk contest . Baru ada masa nak masuk contest T_T . Dah lama tahu dah contest ni adoo . Hehe .Contest ni tengok wallpaper desktop siapa paling shantek . Wallpaper aku buruk je kot ;[

Ini syarat2 contest tu


1. Wajib follow blog Tyra, Qiqi, Afyq dan Fafa. Kalau Tak Automatic Tersingkir :)
2. Buat satu entry pasal contest ini ' Contest Gambar Desktop Paling Cun ! '
3. Letak Banner Contest Ni Di dalam Entry
4. Sila LIKE page ini.
5. Tag tiga orang, Pastikan Diorang Tahu
6. Yang peting contest ini tidak pakai voting.


Hadiah dia korang boleh tngok sendiri di blog penganjur . So meh sini nak tunjuk wallpaper aku . Hehe buat sendiri okay ;p


Wave ! Hoho gua belajar dengan bro Syukri ni . Dia terror k bab photoshop ni . Haha . Buat ni dekat photoshop . Tengok sendiri tutorial dia . Warna saja taknak ubah . Kehkeh


So ni lah dia rupa dekstop aku . Haha takda harapan .

Nak tag

Eyra

Eyzaty

Dini


Assalamualaikum , kbai






5 comments:

Miss Euoni said...

aduii .. nak kena tag mengetag ni la yg buat lambat sikit nak join ni .. tapi bminat lerr

Apit said...

@Miss Euonihohoho tag je kengkawan yg ada blog . :)

Qawiyy Zulkifli said...

waaaaahahaha harap dpt menang la yew. :) ehh btw, boleh like kan pic akak tak? like dulu page ney dulu http://www.facebook.com/pages/Yqnq-ellyana/154052714640993 pastu like kan pic ney http://www.facebook.com/photo.php?fbid=244017702311160&set=a.242238102489120.59208.154052714640993&type=1&theater thengss ssgt! ^^

Apit said...

@Syaraahi thanks . dah like :)

Fatin Natasha said...

Mahu join :)

http://mydiaryvempire.blogspot.com/2011/09/contest-gambar-desktop-paling-cun.html

Subscribe