Apesal awak dengki sangat ?


Apesal awak dengki sangat ? Ape salah kitorang kat kau ye ? Ish susah betul la nak cakap dengan orang macam kau ni ?Tak abis abis la .

Erk apesal aku ttiba macam ni ? Okay nak tahu sebab ape .Semalam masa aku nak download font kan . Tetiba boleh pulak jumpa nama font yang macam ni . Awak tengok la gambar kat bawah kalau nak tahu okay
Click gambar untuk tumbesaran sebesar gajah

:156:

16 comments:

Anis Diyana said...

eh,apa ni?geramnya anis baca tadi .

LULU ツ said...

ape yang apit x paus atie ?? relax relax ....

Apit Biebs said...

@Anis DiyanaHaha .Geram an

Apit Biebs said...

@LULU ツHaha mane ada x puas hati .Saja je bikin suspen .Harhar

LULU ツ said...

hah dah fhm dah .. ishh3... sape buat tu ...

Han Hanan said...

@Anis Diyana

haha mcm hantu jer sapa yg buat.nampakebenobengongnya

Aleffellawey said...

WAH ?! Dahsyat sungguh, memang tak patot :@

Feeka-Chan said...

Ape nii..? x baek laa.. Geramnyee...

asma amalina said...

sbo sbo , bese lar toe

Apit Biebs said...

@LULU ツHuhu dorang dengki dengan Malaysia kot ?

Apit Biebs said...

@AleffellaweyHuhu dashyat dashyat !

Apit Biebs said...

@Feeka-ChanHehe .memang x baek .Lek lek

Apit Biebs said...

@asma amalinaHee memang biasa

AqilaShamsul said...

uishh..teruknyerr..

Apit Biebs said...

@AqilaShamsulmemang teruk kan ?

Apit Biebs said...

@AqilaShamsulmemang teruk kan ?

Subscribe