Teruknya Keputusan!

Assalamualaikum guys. It's been a long time since the last time I updated my blog right? Mmm I'm so busy with my life. Kalah artis. Biasa lah kan. Pelajar Form 4 yang tak tahu bahagikan masa untuk belajar dengan online macam hakuu ni memang susah sikit nak handle life. Okay lupakan~ Now I'm back! That's all that matter. But maybe jarang update juga lepas ini. Hahaha eh korang kenapa macam tak sedih je? Tak rindu aku lah tu~ Tahu dah.

 Ya pasal exam bulanan haritu! Hampir terlupa pulak nak beritahu. Keputusan aku sangat terukssss okay! Ini disebabkan oleh faktor aku malas ke sekolah. Sebab tu satu jadah pun aku tak faham and akhirnya dapat keputusan yang sangat teruk. Bila aku cakap 'teruk' aku memang maksudkan 'TERUKKKKK' eh terCAPSLOCK. I'm sorry <- *Lawak  Amir yang dah ketinggalan*. Ini printscreen yang aku dapat dari laman web tertentu untuk melihat keputusan ujian. Memang zaman dah canggih. Agaknya mak aku pun boleh check keputusan aku! Wuwuwuwu T_T



Jadi apa korang rasa? Teruk yang tak berapa teruk atau teruk yang memang teruk tahap kritikal?! Ya aku tahu teruk sangat keputusan ni. Aku rasa mesin pencetak sekolah rosak kot? Atau mungkin lupa nak diservis? Sebab itu terdapat markah yang teruk dalam keputusan ujian aku ni. Duhh sekolah patut melakukan sesuatu tentang perkara ni! Mungkin ramai lagi yang akan jadi mangsa seperti aku. *Okay Apit stop it! Jangan salahkan mesin pencetak sekolah yang tak bersalah dan mungkin tidak tahu apa-apa mengenainya. Mesin tersebut sangat innocent okay. Kau yang salah so kau kena berkerja keras untuk mendapat kan A! Nak hasil yang bagus, kena usaha lebih!* Yup baiklah Mr.Imagination! Terima kasih atas sokongan padu kau. Aku sangat terharu dan rasa nak menangis right now. *hingus meleleh-meleleh masuk mulut*

Seperti yang kau orang boleh nampak dalam gambar tu. Matematik dan Prinsip Perakaunan aku sangat lemah! Sebab aku dari kecil memang lemah dalam kira-kira ni. Untuk dipendekkan cerita 'nombor' adalah kelemahan aku. And sekarang ni pun aku dah lupa cara nak darab. Teruk sangat tu (-__-). Untuk Prinsip Perakaunan pulak aku tak  tahu nak kenali mana satu debit mana satu kredit. Benda alah ni sangat mengelirukan you know?! OH DEBIT N KREDIT, Y U NO SIMPLE?! You're killing me man. Duh*tangan ke dahi, bontot tonggek keatas sedikit*

Walau bagaimanapun, sekarang ni aku cuba menumpukan perhatian dalam kelas. And cuba datang ke sekolah walaupun cuma untuk penuhkan attendance aku sebab nak elakkan dapat surat amaran yang ke-3. Heh. And aku cuba kurangkan masa online walaupun aku dah tak obses dengan Facebook. Tetapi aku obses dengan Twitter!! AKU KETAGIH TWEETING DAN TIADA PENAWAR UNTUK ITU!! Hoi over sangat tu sampai capslock bagai. Oh itu point sebenarnya. Ah sebelum aku lupa, kalau kau orang nak contact aku, contact je dekat Twitter, kita tweet together-gether! Hihihi. Click link ni untuk ke Twitter aku ➜ https://twitter.com/#!/apitrusdi .  'Mention anda akan sentiasa direply'.

Kuajaq Simsimi. Aku rasa dia nak tulis 'hot' tu tapi sengaja dia censorednya! Hahaha aku rasa Simsimi ni perempuan lah. Comelnya. Cleverbot macam ganaihh je. Hahahha

6 comments:

natrooh said...

Ohyeaaaa finally apiterpan update :D

Apit said...

@natrooh Hahaha beriya betul Natrah ni.

Dr.Laila said...

tudia result. work harder apit. go go.. form four is not honeymoon or honeysun moment k. hahaha. goodluck!

Noor Cahayaaa said...

eh ambek akaun takde add math eh ? peliks nyaaaaaaaa

ermaastorymorry.blogspot.com said...

untung ah popit pandai. kalahkan aku dalam kelas kan --'

Intan Saffyna said...

hi,singgah follow blog awak :)

Subscribe