Anak Kucingku Lari Dari Rumah :/

Buah apple buah bidara ,
Assalamualaikum pembuka bicara , err ada ke buah bidara ? haha k stop ini seloka .

Sebelum aku terus menaip , aku nak sajikan korang dengan gambar kucing aku yang comel macam tuan dia ni . Huhuks *gedikss* . Walaupun anak kucing aku bukan dari spesis Garfield mahupun Doraemon yang datang dari masa depan . Err doraemon 'robot' kan ? --'






Comel kan ? Elehh cakap je lah memang dorang comel pun macam aku ni hah . Hoho engko tengok lah dorang tu .  Tak senang aku nak tangkap gambar . Asyik bergerak je -.- Confirm hyperactive dah besar nanti .

Nama dorang Shiro , Sachi , Chiko , tapi Shiro dengan Sachi tu kembar , takdapat beza -.-So aku main panggil je mana mana . Mwhaha :D Anyway sorry pakai handphone je tangkap tu . Gambar tak clear :/

Mak dorang kucing liar . Keluar masuk rumah aku sesuka hati je . Dia pikir dia bayar sewa ke ? --' Setiap pagi Subuh luar rumah aku mesti bau najis dia yang wangi mengalahkan OneDrop tu . Bapak dia aku takdapat confirm siapa , sebab banyak kucing jantan kat kawasan rumah aku . hoho

Moral of the entry ialah kucing pun tahu jaga anak . Cari tempat tinggal untuk beranakkan anak dia , walaupun dalam rumah manusia , walaupun bawah katil aku jadi mangsa -.-

Hoho tapi mak aku nak bagi kucing ni anak beranak kat makcik aku , makcik aku nak . Nevermind kucing ni pun dah lari p merantau . Mwhaha jaga diri kucingku sayang :* Muahhhhxxxx . Assalamualaikum ^.^

13 comments:

Cik Ainaa Mania said...

Comeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gila!!!!!!!!! :D

bodaxcumilla said...

Best Entry :)

Apit said...

@Cik Ainaa Maniahaha comel macam cik ainaa mania :D

Apit said...

@bodaxcumillahihi thanks ^^

Yaya Lee said...

erk? yaya jumpa sekor ank kucing dpn rmh -,- adakah kucing anda ustaz apit? nyahaha

Han Hanan said...

aku tak faham kenapa aku tak pernah bela kucing,agaknya kucing tak suka aku kot hehe

SpidermanHere said...

Kucing akak pun lari -,- Nasib sama ni, hehe

Nina Zaharin said...

comeel :D kalau nina dh cari sekeliling taman --' hahahaha

nurIrDiNa said...

comelll nyer kucing tu !!!!!

♥ choco choco ♥ said...

awwwwww. comellll >.< ke mana dorang merantau apit?

ieyza afieyna said...

comel giler... apit nk yg putih tu bole? g cari blik.. =.=

June Eka Nadzirah Zolkefli said...

cute kitten ..

June Eka Nadzirah Zolkefli said...

cute nyerrr..

Subscribe