Kesah pulak kalau aku bagus punn -.-


Yeahh DOPE ! Kalau aku bagus punn kau kesah ape .Susah kan kau er ? Tak en ? Huh . Kesah pulak .Yeah . Kalau kau setakat jelous tak payah aa doe . Batak sangat ke nak jadi bagus ? Dah lah pengecut . tanak bubuh nama . Tahu la takda fs sebab tuh kena jadi anons .Sumpah selekeh . Okay bye
-Kiss my ass-
:156:

8 comments:

cik ayin said...

ada jugak org yang dengki2 ni

Erza-Chan said...

Dekat formspring Alia pon ade. Macam budus jeh orang tu ==

Scha Dayanti ♥ said...

sabor jelaa :) dalam dunia ni tak semua org suke kite

Panda-B ! said...

sabar la , dik .,
lumrah hidup tu ,
biasa la org yang hebat sikit mesti ada yg benci .,

Amoi said...

ada lah tu entry you yang dia sampai mengamuk macam tu

:p !

Faradatul Shafienaz said...

Dah bagus sangad dah tue dea uhh .

Apit Biebs said...

@AmoiHaha yeahh ! Maybe :D

Anonymous said...

What is sauce for the goose is sauce for the gander.

Subscribe