kepenatan

oh god , penat nye ! kenape  ? apit story mao ? allright . tadi pergi sekola , then blajar , mase kdua mase cikgu zabidi ,. geez . dye bapak gilaa garang  . gerun aku . HAHA .kidding babes . then aku takk tau laa dye tuhh type yg mengajar pakai textbook en  ,aku nan fadil jea takk bawak , kene panggil berdiri kat depan . pastu dye tanye mne buku tex ? asal tak bawak ? aku dye punn meramas kepale otakk aku untuk mencari alasan yg munasabah . hee , .. and aku jawab ape taw  ? aku cakap buku KH mmang dari sekola lame takk dapat . actually aku da dapat , lol . pastu dye cakap da pergi bilik SPBT mintak ,. aku cakap pukol 8.50 baru bukak . pastu dye tngokk jam dye  , dye cakap pergi  . dalam hati aku cakap "please3 , hope2  bilek SPBT tutop ! "then pergi dengan fadil , pastu tupp tapp bilek SPBT bukak laa pulakk ., DAMN . takksuka2 -.- .fadil pergi laa amek buku text dye  . bab dye lmbat amek . aku da amek awal daa , then polakk siakk ! fadil dapat . skrang fadil da lepas , just me je kan , god ? nk jawab ape ? pastu balek klas ,. masuk2 cikgu tngah mengajar . muka takk laa series cm mula2 masok  . thanks god . pastu dye tnye dapat dye tnye . dapat or takk ? aku jawb  besokk dapat .coz cikgu tuhh na check fail2 ape ntah . haha . amekk kaw  ! BHAHA . then punya then  da last subject ,xde lakk . sumer pergi kumpul kat rumah sukan masing2   , aku masuk rumah biru . late gilakk aku masuk  , lepak dlam kelas dulu . then mase na turon ad pengawas tuhh suroh turon and pergi kantin . mm . pastu masuk rumah biru punye port . masuk late bhai . smue da full  ., lpak kat tepi dinding jea laa ken . kat ngan pintu masuk . bapak gile pnas .  bau bacin ! bau stoking . da bau haram daa . yuckkss ! hate2  =.= . then x sempat nak tules name tokk form 3 punye name list . DAMN ! palat2 ! then tngah pilih2 setiausaha bagai , aku sume pergi kat blah tngah . budak form3 punye line  . sesak bhaii , mcam setan . pastu lepak2 . balik laa ngekk . hahaks . k chaww  !!

No comments:

Subscribe